22 / 23 december

När jag kom hem igår efter alla äventyr, gick det inte att sätta på min laptop så måste lämna in den på lagning eller ge den till styvpappa Paul så får han fixa det.

Gårdagen såg iaf ut så här, sov hemma hos mamma så härlig frukost blev det sen bar det iväg till mödravårdcentralen där jag fick träffa  min barnmorska för första gången. Ska tillbaka redan nästa vecka för att kolla exakt vilken vecka jag är i, på beräkningen vi har nu är jag 13 veckor och 3 dagar.
Efter det åt vi en lunch på Max (mums) sedan bar det av mot stan med mamma, när mamma var klar med sitt gick jag och mötte en gammal och mycket god vän (Loam). Vi fikade och sedan skulle hon handla julklappar, hon handlade men det blev endast till henne själv haha. Sen åkte jag hem och deckade.


Idag vaknade jag och började städa. Sedan åkte jag och styvpappa in till stan, förbi Rami (bror) på jobbet och lämnade strumpor och vantar till hnm han höll på att frysa ihjäl stackaren. Sen hem till mormor och hämtade allt hon har bakat så att hon inte behöver släpa på det när hon kommer imorgon, sen bar det av till farsta för att handla mammas julklapp. Sen nu är vi hemma hos mor min ett helt gäng och äter gott spelar Wii och umgås bara helt enkelt.

God Jul på er alla, men jag lämnar nog en / två rader imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0