Äventyr med mamma

Jag och mamma skulle åka förbi advokaten vid Östermalm och sen skulle vi till Södermalm och hämta ut converse skorna jag beställde till bebisen på affären "grandpa"



Adam får inte följa med :P


:P


Mamma försöker fatta GPSen

Tillslut tog jag över GPSen och vi började rulla, blev en snabbis förbi donken och sen till advokaten.


När vi var klara på östermalm så åkte vi till söder där vi hämtade ut --->



Efter det åkte vi till ringen i skanstull och hann in på H&M för världens rea ;D


Gråaktiga jeansleggings som inte gick att få en bra bild på men sitter jättefint !
( och dom kostade bara 50 kr!!! )

Vi köpte MASSA bebiskläder också men nu vill det inte funka med minneskortet i datorn, så får lägga in bilderna senare ikväll eller imorgon !

Nu ska jag lägga mig och slappa framför TVn med mamma en stund innan jag deckar :P

GOD NATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0