Måndag igen

Sitter på jobbet nu och jag är så JÄVLA TRÖTT! Känner mig helt seg men jag ska hålla ut, jag vet ju själv att om jag är hemma så vill jag bara gå till jobbet. Är inte så lång tid kvar tills man är hemma väldigt länge med min lilla bebis =). Idag blir det lunch med Annika Anka, men ingen anning om vad det blir för mat =)


Igår blev det inget bloggande, var i dalen hemma hos Karim en stund innan han åkte iväg till Gävle för sin intensivkurs, hoppas han tar det :) Sen var jag förbi hemma hos pappa och käkade middag. Sen åkte jag hem och pratade med min man lite till, igår var det nämligen vår 1årsdag som gifta. ÅNGEST men får göra nått väldigt speciellt nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0