UPDATE söndag

Söndag morgon, vaknar hemma hos mamma städar lite tar en dusch sen åkte jag och Rami till nacka forum.

Hade aldrig vart där förut, det var mycket större än vad jag hade tänkt mig hihi. Hjälpte Rami välja ut massa kläder och så köpte jag självklart lite saker själv! haha tror jag måste lägga ett till shopping förbud på mig själv.



Köptes:

- Nya underkläder

- Skinjacka

- Tshirt från New Yorker

- Och en babybok ( Mina första år bok )

 

Det jag behöver köpa nu är ett par höga svarta skor som jag kan ha dagligen.

 

Adam kom till Nacka och träffade upp mig o Rami han berättade om sin utekväll, kvällen innan där han träffat på lite människor som man hade i sitt liv för massa år sen.
Jag förstår mig inte på människor som jag inte ens har SETT på år hur dom orkar prata om än fortfarande haha skaffa er ett liv. Står och pratar om vad jag gjorde och inte gjorde för massa år sen haha asså det är så patetiskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men men förhoppningsvis växer dom också upp en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0