Vad som köptes i Farsta & på IKEA

I Farsta blev det -

* En spjällsäng som jag inte tagit kort på än för vi ska snart bygga ihop den och lägger upp kort när den är färdigbäddad och allt hihi :)

* Baby bilstol 0-9 månader


* Ett litet babygym


*


*En liten gåstol hihi


*En liten ratt till vagnen haha


* En bil stol 9 månader- 4 år


Och så fick vi en liten bil på allt hihi



Och så för att jag ska kunna bädda upp spjällsängen måste man ju ha saker att bädda med så det bar av till IKEA där jag köpte

*En madrass till sängen


*Örngott, Påslakan och lakan


*Kudde & Täcke


*En border som man har i sängen


Och så köpte jag en liten skötmadrass och överdrag til den


Nu ska vi bygga spjällsängen men det kommer dröja till nästa helg innan ni får se kort på den för måste tvätta alla sängkläder och sånt innan jag bäddar och då måste jag ju köpa parfymfritt tvättmedel & sköljmedel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0