En dag i staden

Åkte in och mötte sötnosana Sevda och Zahra som kom hem från Egypten för typ en vecka sen (VILL OCKSÅ)

visst vill man bara dit!

Hur som helst vi träffades upp sprang runt på Zara för att hitta den där gråa jackan jag fick i julklapp i fler färger =)
Hittade en svart som jag tog, Sevda köpte min beigea och Zahra köpte en mörkgrå =) hahaha
sen gick vi och åt på kungshallen och sen åkte Sevda hemåt medans jag och Zahra fortsatte en stund. Hittade ett par leggings på Monkey och nyon färgade underkläder hihi =)

KÖP

Jackan (helt vanlig "kortare" kappa med UNDERBARASTE luvan)

suddig bild i know men ni hajjar

Leggings på monkeys nersatta till 50 kr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0