God Morgon Sverige

Nu sitter jag på jobbet och hostar för fullt, ska snart börja jobba ...

Igår efter barnmorskan mötte jag upp Verica och Sabina i stan :) Vi var och fika på donken haha och Verica fick reda på att hennes man hade fått hans pass :) Så han kommer imorgon hehe och idag kommer min mans bror och hans tjej till Sverige men dom bor ju inte i stockholm så kommer inte träffa dom än på ett tag ...


Verica & Sabina i Hötorget :)

 

Sen...

Åkte hem till mormor och sov en timma sedan bar det av mot Söder där jag, Jessica och Jennifer var på bio och såg Farsan asså vi skrattade så att vi knappt kunde andas hahaha =) Jag börjar skratta bara jag tänker på den haha

Sen åkte jag med Jennifer och mötte upp Emma dom skulle till Nivå och träffa Rebecca så jag földe med och sa hej sen gick jag upp och la mig. Idag kommer bli en lååååång dag på jobbet men skriver mer sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0