helgen är snart över

Mamma fyller ju år imorgon så vi har som ett litet kalas idag! Gick upp tidigt idag och bakade tårta och kladdkaksmuffins =) Nu sitter jag här med lite familj och vänner vi har det så mysigt så men snart ska vi hem mot stan och sova haha för imorgon blir det jobb! Gud va den här helgen har gått snabbt men jag älskar det!!!!!

Mammas tårta och när hon blåser ut sina 12 ljus haha




Lördag

Pratade med pike som hade åkt hem vid halv 12 för att han var för full och kommit hem och deckat haha. Men jag bestämde mig för att lördag blir en hemma kväll, grabbana skottade eftersom det har snöat som in i helvete! Sen åkte vi upp till ica och handlade och det blir TACOS :)

Lite kort från Paul på tomten innan han skottar haha

Tacos :)


Fredag

Åkte hem till mamma efter jobbet och bara myste med mamsen som har ryggskott !
Anna kom till mig mot kvällen o vi ringde pike för o träffa hnm runt 12 tiden men inget svar så det blev bara chill bill hemma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0