Massa folk på en dag

Vilken dag, jag och Sabinaa mötes i stan och gjorde ett hemligt uppdrag ;) Sen var vi och mötte upp Verica och käkade på McDonals :)

Sen träffade jag upp Zahra och Baba, vi åkte till vällingby och gick runt lite :) Sen fick jag skjus till Solna där jag mötte upp Josef vi hade en liten prat stund innan jag åkte tillbaka till stan för att träffa Yamah som är i Sverige på snabb besök från London =)

Hon åker hem på fredag, så vi gick och titta i affärer sen gick vi och åt på resturang och snackade massa skit =) Vi ska försöka hinna ses imorgon också, nu ska jag kolla på film med mamma och sen ska jag "läsa på" tills andra interjuven imorgon. Jag har fått uppgifet att göra innan interjuven =) haha får se hur det går

KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0