16/1-10

Blev ingen skjutning imorse :( Alla vaknade försent, så var bara hemma och slappade, fixade mina & Sandras naglar och så ..........



Gjorde mina egna naglar efter att jag var klar med Sandras kunde inte låta bli hihi.
--------------------------------------------------------

Sen bar det av till gullmarsplan mötte upp Jennifer, Jessica & Fabio och så åkte vi till heron handlade godis, snacks, popcorn och tjockissaker och gick på Snabba Cash. Självklart är boken bättre men jag gillade även filmen.
Bilder från Heron kommer upp imorgon måste ha bilderna från Jessicas kamera.

---------------------------------------------------------

In till stan en stund, det var Emelies sista dag på Chaplins och vi tänkte att vi skulle ha lite mysigt där när hon sluta, så även om jag var OTROLIGT trött så åkte jag in en stund.



Anna, jag & Emelie! Mina sötisar hihihihihi



NU ska jag sova gott hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0