24/1

Åkte till Kista centrum ,där jag träffade Zahra, Annika, Ali, Suzanne och Catta + hennes bebis :) Vu guck och satte oss på Olearys och snackade massa skit efter ett tag kom Yonas och Adam dit, då gick vi och käkade. Tr'ffade på lite andra vänner som Jennifer från dalen och Fee. Jag klarade mig från att shoppa by the way ;)

 Alla började röra sig hemåt så Adam och Yonas skjusade mig och Zahra hem till hennes mamma vi var där en stund sen träffade vi upp dom igen  och åkte till Hässelby, vi mötte upp miguel och sen satte vi oss på Nisses ett tag sen bestämde vi oss för att åka in mot stan.

Vi letade bowlinghallar där man också får dricka men hittade ingenting så vi åkte till Söder och spelade billjard sedan blev det Mcdonals och sen hem.


FAn va skönt det är att Zahra är hemma igen, nu känns allting lite mer normalt!
Nu ska jag äta frukost :)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nästa gång du kommer till Hässelby får du fan hälsa på mig!!!

2010-01-28 @ 19:54:00
Postat av: Nathalie

gumsan da, tankte inte pa det vi var ju bara dar en snabbis ;) Men nasta gang :)

2010-01-28 @ 23:24:31
URL: http://nutterz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0