Dagen blev exakt som planerat

Har verkligen inte gjort nånting idag, bara slappat hela dagen. Mamma och Paul drog vid halv 7 tiden och efter det gick jag och Rami upp till ica. Har legat och tittat på tv, även Paradise Hotel asså herregud vilka brudar haha.

Har även pratat med min älskade Zahra som är kvar i Egypten.Det var ju så att hon sa upp sig från sitt jobb i Sverige och kom ner till mig till Egypten där jag jobbat och bott i ca 2 år. Så skulle vi åka hem tillsammans i december men hjärtat mitt trivdes så mkt så hon stannade lite till och jag vill tillbaka till henne så mkt !


älsklings grisen Zahra och Jag på Bedouin ställe i Sharm el Sheikh !

Hur som helst när jag hade pratat med Zahra så var det tid och sitta ner och prata med min älskade man som jag saknar obeskrivligt mycket ! älskar honom som bara den och saknaden är nog ännu större pga graviditeten!


Jag och min älskling på Pacha i sommras <3


Och nu är det dags för mig att sova måste komma upp tidigt imorgon ska iväg till barnmorskan igen :)

Bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0