Emilio har blivit stor!

Mötte Andelina vid dagis så hämta vi Emilio, OJ OJ OJ vad stor han har blivit! Jag har ju inte sett han på ca ett år asså sen sist jag var hemma. Han har växt otroligt mycket och nu kan han prata någorlunda innan jag åkte sa han mamma och nana (natta) haha. Vi åkte hem till Andje tittade på "Hitta Nemo" och åt fisk, potatismos, remouladsås och sallad det var jätte gott.

Sen åkte jag till Skogås och träffade Zewdi, Sabina och Verica satt hemma hos Verica och snackade skit som vanligt sen åkte jag och Sabina hemåt och nu sitter jag här äter pizza och tittar på TV med Rami.


Att göra imorgon:

- Ringa barnmorskan om medicin.
- Ringa barnmoskorna på östermalm om cellprov.
- Ringa Sabina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0