härlig kväll

Magued (min morbror) kom hit med mormor runt 17 tiden så vi satte oss och fika. Pratade om massa roliga minnen, Rami lagade kebab med bröd med middag inte det nyttigaste kanske men mycket gott!

Efter nån timma åkte Magued hem och jag och mormor satt och pratade medans jag broderade lite på min klänning. Har inte broderat på typ 10 år så det går inte så snabbt men jag är väldigt envis med att jag ska göra det själv haha.

Vid 21 tiden kände jag bara att jag klarar inte av att sitta hemma mer och med tanke på att Adam åkte till pappa igår och att Deaven åkte tills sin mamma tidigare är det bara Rami och Connor hemma så gick ner och pratade med Rami & Karim. Lyckades övertala dom om att gå ut och sätta oss nånstans.

Först till dalen så att Karim kunde byta om, sedan in till chaplins hälsa på alla. Grabbarna tog en öl var och jag en alkoholfri drink gjord av Benji (Bästa bartendern i stan) sen drog vi till nivå hahaha men träffade på Aida en gammal vän där så det var mysigt :)

Nu ska jag sova helt slut efter detta äventyr hihihihi GOD NATT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0