hemma från MVC

Hemma igen och helt slut! Var på MVC, vart lite sen så mötet blev kort men fick mkt info, ska tillbaka till som den 3/3 kl. 15.30. Min barnmorska är så gullig haha går inte att beskriva men är jävligt nöjd med henne :)

Efter mötet med barnmorskan blev det självklart en tidig lunch på Max sen åkte vi till Globen för att pappa skulle lämna tillbaka ett par byxor som hade gått sönder men när vi kom fram i kassan på Dressman och pappa tog fram byxorna så var det inget fel på dom hahahaha.

Syndade lite idag också när det gäller mitt shoppingförbud, har kommit på en ny ide när det gäller det. Ska bara göra lite te så uppdaterar jag om det! Så här slut är jag just nu, tror att det blir en powernap om en stund! Hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0