inatt kommer mamma :)

Vaknade vid 12 tiden och åt frukost sedan satt jag ner med mormor och pratade. Började även brodera min klänning lite mer fan vilken tid det tar tur att man har tills Augusti på sig haha :)

Sabina ringde som vanligt o svärde på allt som går att hon skulle komma efter jobbet det var snart 2 timmar sen så hon gjorde en Sabina som vanligt hahhaha. En annan tjejkompis fick reda på att hennes "kille" inte bara var hennes så där blir det nog drama och en tredje tjejkompis har blivit singel mot sin vilja så jag känner mig lite som doktor Phil idag men det är skönt att veta att folk öppnar sig för än fast man inte setts på ett år :)

Vet inte vad planen för kvällen är än men ska städa lite till innan mamma kommer, hon kommer ju hem inatt :D
Sen ska jag väl sitta och brodera på min bröllopsklänning lite mer :)

Hörs senare puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0