jag har syndat idag :/

Kom iväg till Jessica runt 6 tiden det tog ett tag innan vi började röra oss mot Heron City. Efter mycket om och men kommer vi iväg men vi ska förbi skärholmens centrum innan Heron för jag ska köpa en läppglans (Det är okej med småsaker som läppglans under shoppingförbudet.) Vi var inne på H&M ca 10 minuter i 8 och dom stäger ju centrum klockan 8! Men jag hann och det var inte allt jag hann :$.


älskar den här färgen på läppglanset! Kostar typ 39,50


Sen hann vi in på BikBok

99 kr! Hallå det är ju ett måste

149 kr också ett fynd! älskar detaljerna högst upp

Sen hann vi även in på Bianco haha

Det var 2 för 1, så Jessica tog en och jag en. Det blev runt hundralappen.


Fy fan vad hemska jag och jessica är. Fast jag måste erkänna att jag var värre, men att jag lyckades köpa allt det här på ca 10 minuter är sjukt!
------------------------------------------------------------------------------------

Vi åkte iaf till Heron city och hämtade ut biljetterna, vi blir 4 på lördag Jag, Jessica, Fabio(Jessicas fästman) och Jennifer. Sen bar det av hem till Jessica, myste lite med hundarna.

åååh älsklingen du är så fin!


Korven och jag njöt i varandras närhet! haha


Sen mötte jag upp Sandra i Gullmars och åkte hem till mig nu sitter vi här och tittar på tv. Skriver mer sen om vi inte deckar som vanligt haha GOD NATT i sånt fall!



Kommentarer
Postat av: Jessica Lauren

Zimson ser ju ut som en gammal gubbe på den där bilden!

2010-01-16 @ 00:53:09
URL: http://jessicalaureen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Han är ju en gammal gubbe nu :) Min älskling !

2010-01-16 @ 02:54:38
URL: http://nutterz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0