lalala

Igår efter mammas jobb åkte vi till Farsta och shoppa lite mamma hittade massa roligt. Jag köpte inte så mkt alls men det kommer upp bilder på det som köptes igår och dagarna innan eftersom jag inte lagt upp några foton på ett tag eftersom jag inte kunde hitta min kamera.


Any way efter Farsta svängde vi förbi fagersjö och hämtade upp Loam åkte hem och vi satt och kollade på gamla dansuppträdanden från 2004, 2005 och 2006 haha. Asså HERREGUD vilken kaos grupp det var i början det var länge sen man skrattade så mkt som igår. Vi satt uppe länge och snackade massa skit och imorse blev det frukost en sväng till ICA och sen åkte Loam hem.

Nu sitter jag här och gör ingenting, min morbror kommer över senare för att kolla fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0