telefonkö ! USCH

Vaknade för en stund sen för att jag ska ringa mina samtal. Jag är så otrooooligt trött haha vet knappt vad jag håller på med haha.

Har gjort:

- Ringt barnmorskorna på östermalm om cellprovet, jag kan inte göra cellproven nu eftersom jag gått för långt in i graviditeten. Ska återkomma till dom ca 4 månader efter förlossning.

- Ringt min barnmorska om min medicin, dom sa att om jag går till apoteket i eftermiddag borde mitt recept ligga inne så att jag kan börja med tabletterna.

Just nu :

- Sitter jag i en 17 minuters kö på migrationsverket, eftersom egypten vill att jag ska skicka orginalet av vårat äktenskapskontrakt via post. Vilket jag inte vill göra så tänkte att man kanske kan träffa handledaren på migrationsverket och visa upp den för honom/henne.

Ska göra:

- Ringa Sabina men tänkte att jag gör det runt 12, så att hon får sova någorlunda länge :)


Planerat närmaste veckan:

20/1 13.00 - Ultraljud på sös
21/1 18.00 - Tandläkare inne i stan
23/1 - Zahra kommer hem
24/1- Min älskling har möte med Ambassaden
27/1 10.00 - Ska till min barnmorska på möte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0