tidig morgon

Vaknade 7 imorse tog en snabb dusch, gjorde mig i ordning och åkte till Gullmarsplan för att träffa Pappa som följde med mig till mödravårdcentralen och tog blodprov mot struma. När jag var där förra veckan så fick läkaren reda på att mamma har struma och ville då kolla mig. Det är nog ingen större risk men varför inte vara på den säkra sidan.

Efter mödravårdcentralen åkte jag och pappa till slussen och fikade, sen åkte jag hem. Satt och pratade med Rami en stund sen somnade jag. När jag vaknade hade jag fått brev från sös, ska på ultraljud den 20 januari. Spännande, hoppas man får reda på könet. Jag bryr mig inte om vilket kön det är bara barnet är friskt men jag måste ju veta på vilken avdelning man ska shoppa :D!
Nu slappar jag och kollar på Tv ska snart börja med maten också.

Sabina ska komma efter jobbet får se om hon gör det den jäveln haha. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0