var utråkad och gjorde nått åt det.

Blev inte riktigt som planerat idag, det ända jag gjort från listan är :

- 1 av 3 viktiga samtal
- Noppa ögonbrynen
- Broderat


Vid 4 tiden var jag så otroligt utråkad och bestämde mig för att åka och äta med Max.

När jag kom fram till cafet var Aida en tjejkompis också där med 2 av hennes tjejkompisar så jag och Max satt med dom och pratade om gamla grejer haha det är alltid roligt och prata minnen.

Efter den goda maten och blåbärspajen åkte jag hem till mormor och fikade med henne.

Där har vi magen i ca vecka 18 ! Asså idag haha

På väg hem bestämde jag mig för att gå förbi Jessica och hämta mina filmer jag glömde hos henne sist tänkte titta på nån av dom med mamma ikväll men vi får se hur det blir nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0