ingen sömn

Fredagen kom jag hem runt halv 4 på natten VÄLDIGT SENT för mig! Och blev väckt vid 10 av Anna en tjejkompis som kom hem till mig och så bar det av mot solna för oss. Vi var i Solna hallen på "Play 4 charity" massa fotboll och artister, träffade på gamla vänner som man inte sett på ett tag = )



När jag och Anna stod utanför hallen och några killkompisar kom det även fram en stor man och frågade "can i take your picture" och mina vänner svarade honom att han fick och sa bara natta lita på oss. Så tog han massa bilder och det visade sig att han heter " Jamal Shabazz" ni kan googla hnm :) Jävligt cool snubbe =)


När jag kom hem somnade jag DIREKT! Vaknade sen och hade sammandragningar :/ Jag blev jätterädd och mamma också när det hade lugnat ner sig lite så åkte jag mot mamma så att jag inte skulle vara själv!
Så nu är jag hemma hos mamma och ska kolla på Melodifestivalens repris haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0