Seeg dag på jobbet

hann inte träffa Karina innan hon åkte igår men hon hade lämnat en jättegullig lapp till mig hemma =)

 

Sabina och jag gick runt i stan en stund sen träffade vi upp min lillebror och hans flickvän så åkte Sabina hem och Adam och Mona följde med mig till tandläkaren :) Det gick bra men är fortfarande lite svullen :(

 

Åkte med Adam hem till mamma sen och sov där myspys men det är så jobbigt att åka till jobbet från tyresö eftersom jag är van att ta bussen på några minuter utanför porten bara haha men det gick bra

 

Det går riktigt segt idag orkar knappt fokusera mig :/ Men behöver bara en etta idag pga av 7an igår =) Så det är ingen stresss hihihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0