Lördag 15/5



Under vårat springande på stan hittade vi en studio där dom tog "modellkort" och jag tyckte det var en rolig sak att ha när man är höggravid.
Så spenderade mesta dels av dagen inne i fotostudion, för att sen hamna i tjaffs med alla där så det sluta med att jag inte köpte korten hahaha så det var ju onödigt!




Jag & kusin Tor


Började bli arg haha


Nu var jag arg haha


Men efter allt tjaffs och stoj gick vi och mötte upp resten och gick och åt på en Indisk resturang.


tandoriiii


Friterad banan & glass


Och så frukt&glass så klart hihi


Jag, mamma & Paul


Sen var det film kväll hos Salwa :) Och jag myste massa med lilla Rocky :)




Vi sträcker ut tungan åt kameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0