Mors dag

Vaknade imorse av att mamma kom in och la sig hos mig en stund, vi snackade massa skit sen gick vi ner och jag gjorde frukost till oss :)


Hon fick lite olika skraplotter, ett läppglans från Loreal och Teleshop mascaran. ( Kom från önskelistan )


SEDAN ville mamma åkte till Bauhaus och kolla saker till trädgården och eftersom det är hennes dag idag är det bara att följa med :)


På väg in


Mamma har beslutsångest ;)


Konstiga kryp iår :S


Vi hittade det hon ville ha tillslut :)

När vi kom hem började mamma ute i trädgården och jag ställde mig och fixa lunchen :D


Det blev pastasallad med kyckling/curry :) Muuums :)


Så långt har jag kommit på dagen, vet inte hur resten av kvällen ser ut antingen blir det bio m tjejerna eller mera mys med mamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0