5 frågor och 5 svar

Jag har fått lite kommentarer där folk frågar ungefär samma saker så tänkte att jag svarar på det ordentligt nu.
Har ni några mer frågor så kommentera detta inlägg.



1. Är du och Jamilla syskon eller kusiner?
SVAR:
Jag och Jamille är kusiner, min mamma och hennes pappa är syskon.


2. Vilket land kommer du och Jamilla ifrån?
SVAR:
Vi är halv egyptsier och halv svenskar. (Min mamma är egyptiska och pappa svenk. Jamillas mamma är svensk och pappa egyptier.)


3. woow det var inte en ful kusin hur gammal är han?
SVAR:
Om det är Karim du menar Hanna så är han född 1990.


4. kikade igenom lite smått på din blogg nyss och såg att du var tatuerad! jag älskar tatueringar, kan du inte lägga upp lite bilder på dina? :D
SVAR:
Ska göra det, men efter som jag har ny dator så måste jag bara föra över mina bilder från den förra hårddisken till denna dator.


5. Dansade du förut? Varför slutade du?
SVAR:
Ja jag dansade och jag älskar att dansa. Jag slutade i min grupp för att jag åkte till Egypten och bosatte mig där 2008 och varför jag kom hem var för att jag blev gravid och ville föda i Sverige. Nu är min lilla kille snart 5 månader så jag planerar att börja dansa lite smått igen efter nyår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0