....

Han dyker inte upp eller hör av sig på fredagen angående om han kommer denna helg. Lördag kväll ringer han och säger att han inte jobbar söndag så han vill komma då. Jag blir självklart irriterad pga att han tror att han kan vara pappa när han orkar/känner för det. Först ville jag inte ens att han skulle ta eftersom jag hade planer för söndagen så OM det skulle bli så att han kan komma och ta honom så måste jag fullfölja mina planer utan Yosef. Så jag fråga vilken tid han ska sova på söndagen vilket han svara runt 10 11 då kom VI ÖVERENS om att han i sånt fall skulle ha Yosef fram till 9. Men eftersom jag inte var säker att han kunde ta honom så jag sa att han får ringa imorgon(söndag) så får vi se.

Han ringer söndag morgon kl 11 och säger jag kommer. Jag sa då att det inte är säkert och att jag ringer upp honom. Jag ringde upp 50 minuter senare och sa att han kan komma. Han dök upp vid 2 tiden, jag hoppade in i dushen och åkte till dalen runt halv 3. EN timma efter att jag gått ringer han och säger att han ska dra kl 7 i stället vilket gör mig förbannad efter som under senast månaden har han inte visat något som helst ansvar för sin son!

Jag säger då till han att jag inte kan leva på detta sätt.. vilket sätt? Jo att Mr ska vara pappa när han har lust, att han har ett ansvar vilket är varannan helg om han inte kan sköta dom sketna dagarna så tänker inte jag ställa upp på att han ska dyka upp när han har lust som nån jävla gubbe i låda. Han säger bara vi får se vi får se med en väldigt spydig attetyd och säger även att v kan diskutera detta nät min mamma är närvarande. (vilket gör mig ännu mer irriterad att han inte kan diskutera med mig utan behöver min mamma! :/ )

MEN jag ringer min mamma hon plockar upp mig och vi åker hem, där sätter vi oss ner med Loay och pratar...
Han får förklarat för han IGEN att man kan inte betee sig som nån gubben i lådan mot sitt barn, han tror att han fuckar mitt liv men i själva verket är det enda han fuckar är sin relation med sin son. Han prioriterar att jobba istället för att ta hand om sitt barn, snubben jobbar med snöskotning haha lite fel att prioritera nått jobb som inte räcker mer än en månad MAX 2 till. Lite fel att prioritera jobb över huvudtaget, det är inte som om han har honom varannan vecka det är fredag kväll till söndag kväll VARANNAN helg.

Så nu kom vi överens om att från och med den 12 mars börjar han ta honom varnann helg igen. MEN vi får se vad han gör när det väl gäller....


FAN VAD TRÖTT JAG BLIR ASSÅ!

Kommentarer
Postat av: Annie

Han verkar ju cp på riktigt. Du & Yosef förtjänar bättre. snöskottning fan folk ska få skottning i göten... Kyss

2011-02-21 @ 21:01:04
URL: http://hermoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0