daaaaaaaaaaaaaaans

FY FAN vilket härligt pass, körde slut på mig själv! Asså jag vet att jag älskar att dansa, men FAN VAD JAG HAR SAKNAT DET. Några timmars dans och jag känner mig som en ny människa!

Vi var självklart sena, det är en klassiker när det gäller mig o Jessica haha och resan dit var inte det smidigaste haha men kul var det!


övar lite i pausen


vatten paus


slut för idag, nu MÅSTE vi hem och äta

Efter höll vi på att dö av hunger så vi åkte hem till Jessica där jag lagade Spaghetti & köttfärsås medans hon gick ut med hundarna.


Sen var det bara för mig att åka hem kasta mig i duschen och sitta i ångbastun typ en halvtimma för att mjukna upp kroppen, så att jag kanske kan gå imorgon iallafall ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0