Julkänsla

Man är ju tillbaka i Sverige, kallt som satan men jag vänjer mig nog snart. Igår var jag, Mamma och Paul (styvpappa) och julhandlade och idag har vi klätt granen. Men jul för mig brukar vara ganska stressigt med julklappar osv. men jag och mina bröder blev klara med julklapparna redan förra veckan.
Men jag känner ändå ingen riktig julkänsla, vet inte vad det är jag brukar alltid vara helt över hypad till julen.

Julkänslan kommer förhoppningsvis snart :) Så här blev granen :


visst ser det ut som en glad gubbe haha det är mammas "touch" ;)

Imorgon ska jag till Barnmorskan för första gången. JAG VET är sent ute med tanke på att jag är i cirka 13 veckan men har ju precis kommit hem från Egypten. Men det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0