Sorry, men här är uppdateringen sen julafton

IDAG 28 DECEMBER

Idag blir det bio, vi ska se Avatar. Jag och alla bröder, 2 kusiner och min pappa. SÅg trailern häromdagen och den verkade ganska blää men vi får se. Och jag har fortfarande inte hittat min kamera börjar bli väldigt arg! Så fort jag hittar den kommer bilder upp !


27 DECEMBER

Adam hämtade upp mig och Jamilla i Gullmarsplan, så bar det av mot Kista. Mycket folk och trängsel, samma känsla som igår hittade inget speciellt på rean. Köpte ett helt vanligt gult linne på H&M and that was it!
Även Ali, Yoyo och Cassie kom in till Kista och åt med oss. Sen bar det av hemåt.


ANNANDAG JUL

Första bar det av mot Solna, där jag träffade en gammal vän (Vagge). Vi träffades en snabbis innan hans permis tog slut, förhoppningsvis ser man honom nästa månad igen.

Nu är affärerna öppna dags för shopping, jag och Jamilla(lilla kusinen) åker in till stan. Vilket kaos i stan och jag kände inte alls att den här mellandagsrean var nått speciellt. Köpte en tröja på H&M, Ny mascara från Loreal och en tröj/klänning från Bik Bok faktiskt.


JULDAGEN

Har fortfarande inte hittat min jävla kamera! Men gud vilket tråkig dag. Satt bara och titta på tv och käka mat från gårdagens julbord.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0