Å så var det tisdag :P

Nu sitter jag på jobbet och väntar in lunchen, lunch idag blir med Annika och Fee. Vi har inte riktigt bestämmt oss vart eller vad vi ska äta men nått gott blir det nog :)

 

Jobbar inte hela dagen idag, kommer lämna jobbet vid tvåtiden. Ska mot Täby sen och kolla på en barnvagn och fika hemma hos min moster :) Så sover jag hos mamma ikväll och så ska jag till barnmorskan imorgon bitti!


 





Igår efter jobbet åkte jag hem och satt med Zahra o snacka lite skit, Baba kom förbi en stund också :)

Zahra o Baba åkte sen iväg då la jag mig bara och tittade på TV, planen för mig var att åka och träffa upp Jessica men jag blev fööör seg. Diskade och städade köket lite sen var det bara dags att sova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0