Och så kom Rami

Efter barnmorkan åkte jag hem och började storstädningen och tvätten. Maskinerna i tvättstugan var sönder det var bara en av dom som gick att använda men man var tvungen o kunna tricken ;) haha
Rami kom till mig eftersom jag lovat att hjälpa honom att shoppa klart, vi hann ju inte med allt han behövde förra helgen.

Så han fick hjälpa mig med tvätten och städningen sen gick vi ner till västermalmsgallerian där vi faktiskt hittade allt som han behövde, sen åt vi på kebaben innan vi gick hem och städade klart..

Nu är jag hemma hos mamma och tar det lungt ! Får se vad som händer imorgon orkar inte med alla fullisar idag hahaha, kanske orkar imorgon!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0