skärtorsdag

Åkte till barnmorskan där det gick bättre än för väntat!

Min barnmorska har ju tyckt att min mage växer för snabbt och att lillen inte anpassar sig efter mig, ligger fortfarande över kurvan men han har fortfarande plats så det är inte tid riktigt ÄN. Men nu går jag varannan vecka, så  nu kan vi ha mer koll på mig :)




Efter barnmorskan åkte jag in till stan och mötte Zahra för att ge henne kameran och byta jacka.
Efter det mötte jag Livia i stan och vi satt o snacka skit en stund sen åkte hon hem och jag åkte till dalen, hem till pappa.

Jag och Pappa skjusade Mamma och Paul till arlanda där dom ska ta flyget till Spanien för att sedan börja sin medelhavskryssning...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0