Slutar snart =)

Håller måttet uppe på jobbet så idag får jag sluta klockan 12 :) Som jag har sagt tidigare JAG ÄLSKAR MITT JOBB hahaha.

Adam kommer och hämtar mig så ska vi till Huddinge centrum, HOPPAS dom har kvar ringen!

Jag har tappat min ring men min kille vet inte det haha sa bara att jag ville ha en ny och att han får ge mig pengar till den haha han sa bara okey baby och inget mer med det.
Haha så jag hoppas verkligen att ringen finns kvar på guldfynd! Annars blir jag ringlös ett tag till och jag känner mig så naken utan ring haha

har också kommit på att jag vill ha en sony ericsson telefon jag gillar inte nokia (som jag har nu) och jag gillar inte heller alla nya telefoner touchscreen och sånt jag vill ha en vanlig sony ericsson så det ska jag också köpa.

Uppdaterar ikväll vad som har hänt under dagen för jag kommer vara ute tills mina fötter exploderar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0