UPDATERING Torsdag

Vaknade tidigt idag och åkte med pappa iväg till tandläkaren, min tand lossnade ju när jag åt en godis för några dagar sen så fick åka till tandläkaren och laga den :)

Sen gick vi till gallerian och åt soppa till frukost eftersom jag inte kunde äta nått annat, träffade på Love en gammal vän också. Pappa åkte sen till jobbet och jag hem till stan. Bokade tvätt tid och var för lat för att städa så jag somnade, vaknade upp av att Zahra och Adam kom. Vi chillade en stund, sen skjusade Adam mig till dalen.

Jag var uppe hos karim och tog det lugnt sen gick vi ner för att möta resten av grabbarna och bara hängde :)
Åkte hem på natten och höll på å DÖÖÖ för att jag var så kissnödig, det var längsta resan EVER till fridhemsplan haha men kom hem fick lätta på trycket och sedan var det bara att gå och lägga sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0