Vilken jobbig natt....

Har typ inte sovit NÅNTING inatt.

 Haft värkar hela natten inte vetat vart jag ska ta vägen haha jag har värmt vetekudden och ville lixsom ha den över hela kroppen för jag visste inte vart det gjorde ondast! Runt 4 tiden insåg jag att det var jätte skönt att ha min varma kudde på benet :/ HAHA men men det funkade, lyckades somna och så vaknade jag strax innan 6 och bara låg i sängen.

Sov hemma hos mamma inatt så var ju tvungen att gå upp och göra mig i ordning till jobbet, vet att jag borde vara hemma och vila men det känns som att det är när jag inte gör nått värkarna börjar :)

Rami lagade mat som jag fick ta i matlåda, så äter inne idag ;) Men möter nog Annika Anka en snabbis iallafall. Efter jobbet blir det tvätt och lite städning, kanske åker till Jessica senare...  Vi får seeeeeeeeee

MUAAAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0