Igår åkte jag in till

Igår åkte jag in till stan och träffade upp Max en snabbis innan jag rörde mig ner mot kungsan för att träffa några vänner och kolla på Loam när hon uppträde, efter att Loam hade dansat mötte jag upp Sandra och vi skulle kolla på en kille från hennes klass, som helt ärligt SÖG.
Mellan sina låtar stog killen och snacka engelska till publiken fast han är svensk och hans texter var inte de bästa om man säger så haha.
Efter det åkte jag bara hem och tog det lungt, inatt när yosef var vaken skulle han gå på min mage som vanligt och han har ett speciellt ställe på magen där han älskar att stå och stampa och inatt när han gjorde det kändes det som om något gick sönder inne i magen och jag har haft ont sen dess, och nu börjar det bara göra mer och mer ont. Lite orolig att nått gick upp i magen från kejsarsnittet. Men vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0