stan stan stan

Åkte in till stan och svängde förbi min gamla arbetsplats Exceed och träffade alla gamla kollegor och min lilla Livia :)
Sen sprang jag till webhallen för att köpa en laddare till kameran eftersom jag inte vet vart min laddare är det är därför jag inte lagt in nå bilder sista tiden. Men nu när jag kom hem så funkade inte skiten och kan inte lämna tillbaka den eftersom det var plomberat ÅÅÅH

Efter webhallen mötte jag upp min älskling Jessica vi gick i lite affärer, käkade lunch och snackade massa skit. Har saknat henne som fan vi har inte hunnit ses så mycket senaste tiden.
Åååh min lilla älskling
Puss
Vi tog fler kort men allt är på jessicas kamera efter som min jävel inte funkar! Men det var bara dom här två jag hittade på hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0