uppdatering på helgen

Sista inlägget jag skrev vart inte sista kvällen i Helsingborg, vi struntade att åka tillbaka till min moster för att vi orkade bara inte haha. Vi stannade i Helsingborg ett extra dygn och sen åkte vi hem till stockholm och till mamma. Alla hemma var glada att träffa Yosef och alla tycker att han har växt :)

Torsdag åkte jag till pappa (morfar) och hade trevligt, vi satt bara o snacka massa skit, dagen efter var jag och klippte mig i Ropsten på Salong Paris, sen åkte jag förbi min mormor. Och sen träffade jag Adam och var och fikade i Gullmarsplan innan jag åkte till dalen och träffade Sabina & Alagie. Sen gick jag till pappa för att jag skulle lämna Yosef med pappa några timmar på kvällen för att träffa alla barndomsvänner från dalen eftersom en av grabbarna hade permis.

Det blev en väldigt trevlig kväll men jag såg till o ringa till pappa ett antal gånger (tror tom att han tyckte jag var lite jobbig som ringde haha) Och gick hem en gång och såg till att Yosef somna om :)

Lördag kom Pauls mamma och hennes man från England så innan jag åkte och träffade dom så var jag hemma hos Nani och firade att hennes dotter Latifa fyllde 10 år. Sen åkte jag hem till Mamma och paul och har varit här sen dess.

Så imorgon ska jag tillbaka till dalen och hämta min kamera som jag glömde hemma hos pappa så imorgon kväll eller i övermorgon så kommer alla kort upp:)

Kommentarer
Postat av: cat

Du träffa faktiskt mig och Aalia innan du drog och träffa Adam :( haha

2010-08-10 @ 09:41:56
URL: http://catrothschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0