helgen

Dålig update igen haha men ska jag göra en kort update nu =)

LÖRDAG - Utekväll, hade hur kul som helst träffade massa nära och kära från förr. Mycket minnen kom upp från gamla härliga tider =) Blev sture och labbet (haha) hatar labbet men vi ville bara vidare för att fortsätta umgås =)



SÖNDAG - Krigade till stan på morgonen (mådde ej bra) haha, köpte min jacka på Zara som jag måste byta, den känns alldeles för stor fast det är S. Var med 2 vänner sen mötte vi upp Rami och även kusin Cassandra. Efter stan åkte jag, Rami och Cassandra till gullmarsplan och mötte upp Adam. Kebab blev det sen åkte jag, Cassie och Rami hem.

Spelade massa spel med Cassandra´och Deaven halva natten så har inte sovit mycket alls denna helg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0