lalala


Vaknade för ett tag sen jag och mamma somnade i soffan inatt haha men när jag vaknade var det ingen hemma. Ska snart hoppa in i dushen och göra mig klar ska nog möta upp Sabina runt 4. Men först ska jag prata lite med min man =) Ååååååååååh vad jag saknar honom, blir helt knäpp!




Måndag


Åkte till globen, in i centrum en snabbis innan interjuven och köpte en tröja MEN jag fynda som vanligt :)

Efter min interjuv åkte jag till Solna där jag mötte upp Josef och Andreas vi fikade och snacka massa skit sen skulle jag träffa Jessica en snabbis men åkte förbi mormor först i fridhemsplan en liten stund. Sen bar det av hem till Jessica där vi uppdaterade varandra lite innan jag rörde mig hemåt och hon mot Madde som börjar bli frisk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0