by the way ...

Köptes också i Farsta by the way haha

Gele kit för ens egna naglar, så det är som en förstärkning som verkligen funkar! 150 kr på åhlens.


Köpte också MASSA nålar om jag nu skulle råka göra sönder några fler under broderingen av klänningen haha.
Det är 50 olika nålar i olika storlekar för 40 kr på åhlens :)


Har tittat på tv och fixat mina naglar, det var en som gick av nere vid skinet igår :/ Så var tvungen att klippa ner alla och förstärka dom. Nu ligger jag och pratar med min älskling och ska sova strax för jag vill upp ganska tidigt imorgon. Orkar inte sova bort hela dagen.


Att göra imorgon:

- Lite viktiga telefonsamtal
- Noppa ögonbrynen
- Ta ett lång bad i jaccuzin
- Brodera
- Lägga in bilder från shoppingen!






Kommentarer
Postat av: eLi

härlig blogg!

2010-01-13 @ 04:53:05
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tackar :)

2010-01-13 @ 09:46:06
URL: http://nutterz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0