Imorgon kommer mormor

Det blev kyckling paneng gryta med ris till middag det var gott och grabbarna var mycket nöjda :)
Efter maten satt jag och pratade med min man som vanligt, sitter och väntar på honom nu också så att vi kan prata tills jag somnar :) tycker det är typ det mysigaste som finns, efter att bara ligga och mysa förstås!

Självklart blev det inte av att jag och Sabina träffades idag, jag vet att du läser det här Sabina och du vet att jag älskar dig fast jag är så jävla trött på dig haha ;)

Har tagit det lungt med Karim och Rami hela eftermiddagen, måste upp relativt tidigt imorgon så att jag hinner plocka bort det mesta innan mormor kommer. Hon är helt hopplös när det kommer till att städa det minsta lilla fel hon ser och det tycker jag inte att hon ska göra plus att hon älskar att rota lite hahahaha älskar min mormor mest i hela världen.
Plus att hon ska hjälpa mig att fixa till min bröllopsklänning är inte helt nöjd än :)

Här har vi en bild på världens finaste mormor i snön haha

Det var inte mycket man såg men hon ville att jag skulle ta med bilden till Egypten och visa familjen hur vi "lever" i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0