inget uppsala för jag e torr haha

Haha ja ni det blev inget uppsala heller haha helt ärligt så orkade jag bara inte visste inte riktigt hur jag skulle komma hem och så.

Loam var ju här och förlängde sitt hår idag också så hon försökte övertala mig till att jag skulle med dom ut på Hells kitchen istället och det lät ju som en asbra ide. Jag tog en till dusch för att piggna till lite extra, Saron en tjejkompis som jag lärt känna genom hennes pojkvän Yonas kom hit också för hon och Loam är även vänner så hon skulle ju också med ut men när det väl var dags att åka kände jag bara att jag verkligen inte orkar. HAHA hur tråkig kan man vara men jag får väl skylla på att jag är trött och gravid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0