lite shopping & lite ultraljud

30 DECEMBER

Vaknade på morgonen och åt frukost, sen åkte jag och mamma till mödravårdcentralen där vi skulle träffa en doktor och göra ultraljud för att kolla exakt hur gravid jag är. Gud vad söt bebisen var, asså det är helt sjukt vilken känsla detta är. Har varit på 2 tidigare ultraljud i Egypten första i vecka 5 och andra i vevcka 9 så första var det bara en svart prick och på andra ultraljudet såg det ut som en liten trägubbe.
Men idag såg man att det var en liten människa, hjärtat, ryggraden och allt ! HELT OTROLIGT!!!

Sen åkte jag och mamma hem till tyresö och tog det lungt tills Jennifer ville att jag skulle komma till henne i Skarpnäck.

Så sedan bar det av mot Skarpnäck där jag träffade Jennifer som är gammal vän och hennes Pappa Krister. Vi var hemma hos dom och snackade lite skit sen gick vi till Piloten och åt Pizza. Jag och Krister spelade biljard och vann mot några andra :) Det var skoj hihi sen blev jag plockad och fick skjus hem. Och jag somnade så jävla snabbt haha kommer inte ens ihåg att jag somnade. 



29 DECEMBER

Idag blev det shopping i Tyresö centrum med mamma, Jamilla (kusin), Adam & Deaven (bröder).
Blev 2 par skor, en ny rouge och hårfärg. Sen på kvällen vart det en jätte mysig middag med hela familjen och filmkväll men min jävla kamera har jag fortfarande inte hittat men jag lägger upp bilder på allt så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0