Nyårsafton & dagen efter ;)

DAGEN EFTER

Vaknar och är otroligt seg, gör en bra deal med min vän Adam. Han kommer och hämtar mig i Husby och kör hem mig till Tyresö så lagar jag kyckling gryta till han. Och så blev det !
Efter att vi ätit kyckling gryta m ris och en pizza åkte vi hem till min morbror och sa grattis till hans fru som fyller år idag!
Sedan släppte Adam mig i dalen där jag gick hem till en av mina barndomsvänner och suttit med dom och just nu är jag och hälsar på hemma hos pappa här i dalen nu ska vi slappa framför Tvn.





NYÅRSAFTON

Vaknade runt tolv tiden tog min kopp te och mina mackor som vanligt, sen började vi städa i huset för till kvällen kommer gäster!

Runt två tiden började jag och mamma fixa maten och oss själv, så till halv 6 började folket strömma in och middagen var serverad ca en timma senare.

Förrätt - kyckling file som mamma rullat in mögelost i. Så fort jag hörde mögelost gjorde jag iordning potatisbullar. HAHA

Varmrätt - Rostbiff, potatisgratäng och bearnaisesås :D MUUUMS

Efterrätt - Mammas berömda glass BOMB. (Eftersom jag inte var hemma så länge missade jag den :( )


Jag rörde mig in mot stan då jag hade lovat Emma att komma förbi henne och alla andra på Chaplins och säga gott nytt år. Så var där i ca 1 timma, sedan började jag röra mig mot Husby där jag skulle hem till en mycket bra vän Dimitri och hans flickvän Melina.
Kom fram ungefär fem minuter till midnatt så alla var redan påväg ut och smällde raketer och så blev man självklart nerspruttat i champange! ! ! ÅÅÅÅÅH
Sen var festen igång höll i till ca 5, den var lyckad och man hade det skoj, men sedan så gick alla hem och jag somnade hehe.


SÅ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH ÖNSKAR ER ETT BRA 2010 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0