presenter från England

Mamma som säger till mig att jag inte ska köpa saker till bebisen än kom hem från England och hade köpt ett par urgulliga gympaskor till bebisen :)
Jag fick jättevarma tofflor att ha i det här kalla huset, första reaktionen till tofflornas utseende var ett ganska stor OJ men jag tror att jag börjar bli kär haha dom är så otroligt sköna AND LET'S FACE IT! ITS NOT AAAAALL ABOUT THE LOOKS ;)


Bebis skorna :) Var tvungen och lägga en tandborste där så att ni fattar hur små o söta dom är!


Asså åååh hoppas jag inte äter upp dom innan bebisen kommer haha !


Mina UNDERBARA tofflor !


Kanske inte dom vackraste, men fan va sköna och varma dom är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0