tandläkare och gamla vänner

Åkta in till stan igår, mötte pappa och gick till tandläkaren. Jag hatar tandläkaren, haha men jag var jätte duktig :) Gjorde iförsig inget speciellt var bara och kollade upp hur jag skött mina tänder nu när man varit borta så länge, har två tänder jag måste fixa men min tandläkare sa att det var bättre och vänta lite till pga av graviditeten.

Efter tandläkaren åt jag på Max jag ÄLSKAR deras green and garlic dipp haha. Sen mötte jag lille bror och åkte hem till min pappa i Dalen. Mötte upp lite barndomsvänner och tog en promenad, sen satt jag och viktor och pratade gamla minnen det var mkt roligt haha.

Nu sitter jag hemma hos pappa, han är på jobbet och Adam är och spelar fotboll ska kolla lite på TV sen ska jag nog möta vikotr på en sen lunch.

Nu har jag iaf kameran med mig så förhoppningsvis kommer jag ihåg och ta lite kort idag haha, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0