Helsingborg festivalen hade sin kick off idag

Kom till Helsingborg igår.

Innan dess spenderade vi några dagar i på en gård som min moster har köpt. Den ligger typ 2 mil från Ystad.

Men men back to helsingborg, idag har vi gått på stan och kollat runt, var även förbi Rix FM konserten för att kolla in Alexandra Burk men hon skippade att komma vet inte riktigt varför så vi gick hem igen och nu sitter vi och myser vid TVn bara det är så skönt att komma bort från STHLM. Det är faktiskt alltid lika skönt haha.

Nu ska jag fortsätta mysa, kommer lägga upp bilder så småning om men jag måste köpa ett nytt minneskort för minneskortet jag har i min kamera nu är fullt och jag vill inte radera nånting förens jag har skrivit ut korten så att jag kan sätta in i Yosefs fotoalbum hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0