hemma igen

Det blev fan inge stan för mig utan det blev SÖS haha fick 40 graders feber så var tvungen att åka in dom tog lite tester på mig ooch det visade sig att jag hade en infektion i livmoderhalsen :/

Mitt infektionsvärde låg på 127 när jag kom in (för att man inte ska ha en inferktion ska det ligga under 10 :O )
Så dom la in mig, jag har fått ligga med antibiotika i dropform. Morgonen efter tog dom prover igen så hade mitt infektionsvärde gått upp till 158, men läkaren sa att det var bra att det gått upp. Det är ett teken på att det kommer börja gå neråt.

O rätt hade dom, morgonen efter (igår) så hade värdet gått ner till 106. Och eftersom man kunde se att jag var på bättringsväg så kunde jag sluta med droppen och få börja äta antibiotika i tablettform. Så jag blev utskriven, fick min medecin och fick åka hem.


Efter som vi ändå var på söder så tog jag och mamma en snabbis i ringen innan vi åkte hem, hittade 2 bodys på H&M till Yosef och så köpte jag en söt liten skorta som han ska få ha på sig imorgon på hans lilla fest ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0